كيان اسپورت




   كيان اسپورت


   
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

عليك سلام به همگي...اگه ماشين بازي و عشق اسپورتي قدمت روي چشم...الباقي هم.............................زنونه اونطرفه. اگه نظر دادين كه دستتون درد نكنه!!!!!!!!!!! اگه فقط نيگا ميكنيدو نظر نميديد بازم چشاتون درد نكنه
لينك دوستان
آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» پرشيا فول اسپرت(قابلتونو نداره)

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

مرضیه واحمدرضا
ساعت11:56---21 تير 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام!!!!!!!
این ماشینامال خودتن؟
واقعا؟(شبیه خانوم شیرزادبخون!)
هی پسردرددلت!!!!ماکه نداریم!!
تازه ماشینم نداریم!(منظورم خودم وداداشمه)
تازه وبم داریم!
خووووووووووووب!حالاهمیشه میای بهمون سربزنی دوست خوب؟؟آره؟آره؟
بلاگمونوخوشکل میکنیمااااااااااااااااااا


غزل
ساعت13:29---20 تير 1392
سلام مرسی که به وبم اومدین وبتون خیلی قشنگه

asal
ساعت20:11---28 دی 1391
kian manam espolt mikhamharf nadasht 206 baba ey val

farnazzz
ساعت19:07---28 دی 1391
کیان جووووووووون عکسات عالیههه منم حتما ماشینمو میخوام اسپورت کنم ولی نمیدونم کجا باید تحقیق کنمم 1جا پیدا کنمم منم فول اسپورتش کنم برایه 206 بیشتر مدلایه اسپورت بذار بووسسسس موفق باشی

mehrangiz
ساعت18:31---27 دی 1391
toooo halghami

نرجسی تکنا
ساعت16:12---27 دی 1391
سلام..وبلاگت حرررررف نداره..اگه تونستی یه سرکی به وب منم بزن خوش حال میشم

EMO GIRL
ساعت17:15---26 دی 1391
سلام کیان جان مرسی ماشینات عالین من پرشیا فول اسپرت نمیخوام من پورشه تمام فول میخوام بگو باچه NAMEلینکت کنم

عاطفه
ساعت23:34---25 دی 1391
وبلاگت که حررررررررررف نداره!!!
عکس ها واقعاااااااااااااااا عالین!
لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن.
مرسی
از کامنتت.


sedna
ساعت15:31---25 دی 1391

وبت خيلي جالبه فك كنم بيش از اندازه ماشين دوس داري مخصوصا خودتو


رها
ساعت13:00---24 دی 1391
سلام دیگه دارم دیوونه میشم به خدا اگه نیای تو وبم تو با وبلاگت آتیش میزنم

sayeeeeee
ساعت9:57---24 دی 1391
kalak kilo chande bande arabi o zaban ba ham dashtam ganddddd zadam be harchi emtehane
vali yadam nemire webe man j0o0ne mane haroz miupam
rasti in jestet to halgham baba bache pol dar
be ini ke gozashti migan eshgh
khodeto nagoftama mashino goftam
khoshhal nashi


asal
ساعت21:39---21 دی 1391
salam ali bod man ke khosham omad

neda
ساعت20:48---21 دی 1391
داداشی گلم
من زندگیو یه حس غریب میدونم
نسبت به زندگی حس بدی ندارم فقط واقعاتنهام
همینوبس


مهلا
ساعت17:58---21 دی 1391
سلام
بابا دست ما رو هم بگیر پولدار. حالا کی حرف از فراموش کردنت زد که این شعر رو فرستادی .
راستی این ندا خیییلی افسرده است اگه دوستت ِ یه کاری براش بکن از این حال و هوا در بیاد.


neda
ساعت17:36---21 دی 1391
میدونی یه اتاقی باشه گرمه گرم ، روشن روشن.....تو باشی منم باشم..
کف اتاق سنگ باشه سنگ سفید...تو منو بغلم کنی که نترسم..که سردم نشه ..
که نلرزم .. اینجوری که تو تکیه دادی به دیوار پاهاتم دراز کردی منم اومدم نشستم جلوت و بهت تکیه کردم با پاهات محکم منو گرفتی دوتا دستاتم دورم حلقه کردی
بهت میگم چشاتو میبندی؟ میگی آره...
چشاتو میبندی ، بهت میگم واسم قصه میگی؟ تو گوشم؟
میگی آره... آروم آروم تو گوشم شروع میکنی به قصه گفتن یه عالمه قصه طولانی و بلند که هیچ وقت تموم نمیشه..
میدونی میخوام رگ بزنم ، رگ خودمو..
مچ دست چپمو یه حرکت سریع.. یه ضربه عمیق.. بلدی که؟
ولی تو که نمیدونی میخوام رگ بزنم.. تو چشاتو بستی..تیغو از جیبم در میارم..
نمیبینی که.. سریع می برم....نمیبینی..
خون فواره میزنه روی سنگای سفید...نمیبینی که دستم داره میسوزه و لبمو گاز میگیرم که نگم آخ که چشاتو باز نکنی و منو نبینی...
تو داری قصه میگی شلوارک پامه ، دستمو میزارم رو زانوم خون میاد از دستم میریزه رو زانوم و از زانوم رو سنگ..
قشنگه مسیر حرکتش حیف که نمیتونی ببینی..
تو میبینی سرد شدم محکم تر بغلم میکنی که گرم شم میبینی نفسم نامنظمه تو دلت میگی آخی بازم نفسش گرفت ، میبینی هرچی محکم تر بغلم میکنی سردتر میشم میبینی دیگه نفس نمیکشم...
چشاتو باز میکنی میبینی من مــُــردم...
میدونی؟ من میترسیدم خودمو بکشم از سرد شدن..از تنهایی مردن..ازخون دیدن
وقتی بغلم کردی دیگه نترسیدم...دیگه سردم نبود ، مردن خوب بود آروم آروم..
گریه نکن دیگه من که دیگه نیستم چشاتو بوس کنم بگم خوشکل شدیا
بعدش تو همونجوری وسط گریه بخندی..
گریه نکن دیگه خب...همیشه دوست دارم...فراموشم نکن ♥
چطوره؟
اینم یکی دیگه


f@rzin
ساعت17:21---21 دی 1391
بی زحمت یه سر بهوبم بزنو تو نظرسنجیم شرکت کن(سلطان پاپ ایران) نظرسنجی زیر چت باکس وبمه..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : Genius | تاريخ : پنج شنبه 22 دی 1391برچسب:اسپرت,ماشين,پارس,پرشيا,لوكس, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» عناوين آخرين مطالب